Dags att sparka igång bloggen igen kanske...

Har knappt spelat sen 2011, men mycket har ändå hänt sen sist... När säsongen var slut 2011 tappade jag helt suget efter att spela alls, mycket till stor del av att jag blev skjuten i huvudet och när vi var till Malaysia (blev också muggad). Kommer ett inlägg om det.
 
Spelade en SM-deltävling förra året, men fick inget sug alls att fortsätta. Var med på några träningar, men sen inget mera. Samma sak i år. Bestämde mig för att jag skulle spela, var med på första SM och sedan Bitburg, kände dock inte att det var kul.
 
Men så nu, efter sista Millennium i Paris så har jag sånt sug efter att spela igen. Har redan planerat 2014 i huvudet, ska bara hitta ett sätt att få ihop allt. Åkte på en redig förkylning förra veckan och vill inget hellre att den ska va väck nu så jag kan träna igen.
 
Det är tur att en SM-deltävling är kvar för säsongen annars hade jag nog krupit på väggarna till april nästa år :P Längtar så efter att det ska bli lördag så vi kan åka till Trolle och spela!
 
Att jag känner som jag gör nu kan jag nog till stor del tacka min rumskompis i Paris för, vi hade några vettiga diskussioner under helgen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0