West Coast Challenge SM Varberg 20-21 augusti

Efter en hel del regnande i Göteborgstrakten tidigare under veckan, var iaf jag lite orolig att det skulle bli skitväder även på helgen. Men så fel jag hade :)
Började regna vid tre här i Örebro, när jag gick hem från jobbet vid fem öste det ner! Sedan regnade det hela vägen ner till Varberg. Blåste dessutom storm när vi klev ur bilen.

Jag skulle sova i överst i våningssängen och när jag tittade ut genom fönstret satt feta spindeln mitt på fönstret på utsidan (som tur var). Måste erkänna att jag hade vissa svårigheter att sova den natten :/
Vaknar upp till en klarblå himmel, nog för att det fortfarande blåste halvt storm. Men sol och inte ett moln på himlen. Svårt att tro att det dagen innan hade ösregnat :)

På lördagen dömde vi Open div och på söndagen div 2, (endast dömt en tävling innan o det var div 2 i Örebro när det var SM tidigare i år) men det var en helt ok helg. Även att döma Open div, blev en erfarenhet rikare.
Tror det är bra att någon gång stå på andra sidan "tejpen".

Nog för att man är trött och sliten efter man kommer hem efter att ha tävlat en helg, men jag tror detta var snäppet värre. Fy sjutton vad sliten i kroppen jag var. Benen och fötterna!
Kommer nog dröja innna jag drar på mig domartröjan igen. Men som sagt det var en kul helg allt som allt :)

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0