Draxxus Challenge Uppsala 27 augusti

Strålande sol och högsommarvärme långt in på natten :)

Fick en förfrågan från tjejerna i Sugarbabes om jag hade lust att spela med dem så de kunde få spela en tävling med ett rent tjejlag. Självklart ville jag ju det!
Dessutom var det evigeheter sen jag spelade tävling utan coach. Det var en mycket lärorik dag, det tog några matcher innan jag kom in i spelet och började ta egna initiativ. Men shit va kul det var!!

Domarna på bana två höll en riktigt bra nivå på spelet hela dagen, trots många matcher och gassande sol :)

 

Vi vann 2 macther och spelade en oavgjord, trots detta kom vi sist. Men jag var och är otroligt stolt över tjejerna, de kämpade verkligen hela dagen och inga ledsna miner!

Bara att köra stenhård reballträning i vinter så kommer de säkert bli ett lag att räkna med och det är otroligt kul att det nu finns ett tjejlag i Sverige också :)

 

Foton av Bullitproof Monkey & Hybrid foto

 

Playerspartyt fortsatte på Birger Jarl, sjukt kul kväll. Men bilder är det dåligt med :)

 

//M

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0